اعترافات عجیب ذهن من

"نوشتن برای فراموش کردن است نه برای به یاد آوردن" توماس ولف

هالو !

من هالویی عالیم ...

میان هالووانی عالی ...

که هالو بودنم را عالی میدانند ...

و عالی بودنشان را در هالو بودنشان میدانم ...

که هالو عالیست ...

و عالی بدون هالو دیگر عالی نیست ...

اگر نداند که هالویی عالیست ...

و من میدانم هالویی عالیم ...

در کنار هالوانی عالی...



نوشته شده توسط محمد فدردی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

اعترافات عجیب ذهن من

"نوشتن برای فراموش کردن است نه برای به یاد آوردن" توماس ولف

و من میترسم از ترس ...
که ترسی را در من بترساند ...
که ترسیدنش ترسهای گذشته من شود ...
که نترسیدنش هم باعث ترسیدن
در آینده من ...
پس میترسم که بترسم ...
و حتی میترسم که نترسم ...
و این ترسیست ترسیدنی میان ترسهایم ...

طبقه بندی موضوعی

من هالویی عالیم ...

میان هالووانی عالی ...

که هالو بودنم را عالی میدانند ...

و عالی بودنشان را در هالو بودنشان میدانم ...

که هالو عالیست ...

و عالی بدون هالو دیگر عالی نیست ...

اگر نداند که هالویی عالیست ...

و من میدانم هالویی عالیم ...

در کنار هالوانی عالی...

محمد فدردی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی